2010 m. lapkričio 26 d., penktadienis

Kas yra atradimas?

Jau pripažinau, kad esu ligonė. O meilė orchidėjoms yra ne tik sunki, bet ir greitai plintanti liga. Šiais laikas jos sutinkamos praktiškai kiekvienuose namuose... bent jau tų žmonių, su kuriais susiduriu savo kasdienybėje. Žinoma, išgirstu ir komentarų, kad jos atrodo negyvos, kad skleidžia blogą energiją, kad tai augalai – parazitai... Netiesa.

Jos gyvos. Jos džiugina akis ir širdį. Jos neskuba. Joms reikia tik trupučio mano dėmesio ir laiko.

Pamenu pačią pradžią. Pirmąjį augalą stebėjau įsitempusi, kiekvieną dieną laukdama, kaip jis reaguos į mano namus, mano negrabią priežiūrą, mano baimę... Naujas pumpuras, naujas lapas, nauja šaknelė – kiekvienas jų buvo naujas mano atradimas. Pirmas persodinimas... Oho, kaip drebėjo rankos! Tuo metu jau buvau pasirankiojusi teorinių žinių ir virtualiai susipažinusi su daugiau patirties turinčiais bendraminčiais. Drąsiai ir šiandien galiu teigti: vienas lauke ne karys, o tinkama kompanija tikrai padėjo patogiai ir ilgam įsitaisyti sergančiųjų orchidėjlige palatoje.

Bėgant laikui keitėsi virtualių susibėgimų vietos, padažnėjo gyvi susitikimai, suintensyvėjo bendra vieša veikla. Šiandien su pasididžiavimu rašau – esu Lietuvos orchidėjininkų draugijos narė. Džiaugiuosi galėdama bendrauti su tikrai ypatingais žmonėmis. Džiaugiuosi, kad aistra orchidėjoms padėjo man atrasti ir daug daug dalykų, kurie pasaulį daro saulėtą...

1 komentaras:

  1. Aš taip džiaugiuosi,galėdama bendrauti su draugijos nariais,pati jai nepriklausydama :-)

    AtsakytiPanaikinti