2010 m. lapkričio 25 d., ketvirtadienis

Priklausomybė Nr. 1

Sveiki, aš vardu Jurga, ir aš priklausoma nuo orchidėjų.
Susižavėjimas šiais augalais gimė 2004 metais. Tuo metu gyvenimas buvo nuvedęs tolokai nuo Lietuvos - teko pagyventi šiaurės Italijoje, kalnuotajame Pietų Tirolyje (Alto–Adige). Myliu tą kraštą ir jo architektūrą, austriškai/šveicariškai dailius namukus atvirais langais. Tenykščiai žmonės nesislepia – net pirmojo aukšto langų netemdo užuolaidos. Lengvas baltas rankų darbo nėrinukas ir gėlės. Balti ar alyviniai falenopsiai...
Mano pirmoji orchidėja – irgi baltas falenopsis. Dovanotojai gerai žinojo, kaip man patinka orchidėjos. Ir kad bijau net pabandyti auginti tokį, kaip atrodė, reiklų ir pretenzingą augalą. 2005 m. lapkritį mano namai pasipuošė pirmaisiais žiedais. Kai pirmoji orchidėja sėkmingai išgyveno žiemą, augalai pamažu pamažu ėmė užkariauti laisvas palanges.
Jų nedaug – tik penkiasdešimt penkios. Negaliu net lygintis su kitais kolegomis, turinčiais analogišką priklausomybę. Bandau kiek įmanoma atsakingiau rinktis naujas gyventojas, nes palangės visgi nėra guminės. O dar juk visada reikia pasilikti vietos rezervui!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą